Zasady rejestracji
Ogólne zasady rejestracji:
- Rejestracja pacjentów odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00
- Pacjent może zarejestrować się osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem osoby trzeciej, elektronicznie przez http://tyniec.activemed.pl:8080/portal
Wymagane dokumenty:
- dowód tożsamości
- stosowny dokument potwierdzający przywileje i uprawnienia pacjenta.
Ustalanie terminu wizyty:
- Pacjentowi wyznaczany jest termin wizyty, który może być zmieniony po obustronnym uzgodnieniu.
- Poza kolejnością przyjmowane są uprawnione osoby:
- Zasłużeni Honorowi Dawcy Krwi,
- Zasłużeni Dawcy Przeszczepu,
- inwalidzi wojenni i wojskowi oraz kombatanci,
- uprawnieni żołnierze lub pracownicy w zakresie leczenia urazów lub chorób nabytych podczas wykonywania zadań poza granicami kraju,
- weterani poszkodowani korzystają poza kolejnością ze świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych w zakresie leczenia urazów i chorób nabytych podczas wykonywania zadań poza granicami państwa.
Ważne informacje:
- Świadczenie udzielane jest pacjentowi, który posiada aktualną deklarację wyboru lekarza POZ.
- W przypadku rezygnacji z ustalonego terminu wizyty lub konieczności zmiany terminu obowiązkiem pacjenta jest powiadomienie o tym fakcie rejestracji. Umożliwi to wykorzystanie wolnego terminu przez inne osoby.
- Pacjent w przypadku nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia może być przyjęty w trybie nagłym, czyli w dniu zgłoszenia. Decyzję o przyjęciu pacjenta w trybie nagłym podejmuje lekarz.
- W przypadku wystąpienia schorzenia przewlekłego świadczenia są udzielane w terminie uzgodnionym ze świadczeniobiorcą.